Turbo sessie: Over sociale media en online creativiteit - Ecosysteem Brugge - 26 oktober 2017

Vijf jaar geleden zouden we hier schrijven dat sociale media niet meer weg te denken zijn uit de communicatiemix van bedrijven en organisaties. Nu is dat al een gigantisch understatement. Sociale media zijn vrijwel in elk aspect van onze maatschappij doorweven. Daarom staan we even stil bij enkele aspecten (zowel creatief als procesmatig) die ervoor zorgen dat jouw sociale media bijdragen tot het groter doel dat jij met jouw idee of onderneming voor ogen hebt. Afsluiten doen we met een drankje tijdens een gezellig netwerkmoment.

Sprekers

Informatie
Robbert Meulemeester (De Witte Raaf, PM Risk-Crisis-Change). Robbert is consultant crisiscommunicatie en ondersteunt daarnaast met zijn bedrijfje De Witte Raaf beginnende ondernemers en KMO’s om een passend, doeltreffend en creatief online verhaal uit te bouwen.

Inspiratie
De volgende sprekers komen praten over hun verhaal als ondernemer:

Bert Dries (Musketon) is ‘your go-to guy for finger licking good illustrations’. Als Musketon maakt hij visuele concepten, creaties, campagnes en eigenlijk alles wat creatief is. Zijn traject is indrukwekkend: vroeger werkte hij vanuit zijn slaapkamer voor lokale evenementen en DJ’s, vandaag werkt hij o.a. samen met Mazda en het agency van topondernemer/internetpersonaliteit Gary Vaynerchuck.

Hannes Coudenys (Hurea) is mede-oprichter van zijn digital creative agency Hurae. Je kent hem misschien ook als auteur van Ugly Belgian Houses en Like My Like.

Wanneer? Donderdag 26 oktober van 19:00 tot 22:00

Waar? De Makersrepubliek, Sint-Jakobsstraat 33, Brugge

Deelname is gratis - inschrijven verplicht.

Meer info en inschrijven